Scopul comunicării interne s-a schimbat de la urmărirea rezultatelor, la realizarea acestora. Comunicarea internă s-a schimbat, cu timpul. Sau, ar trebui să se schimbe. Trebuie! Încercările de a obţine informaţii în timp real, 24/7, folosirea smartphone-urilor sau a altor gadgeturi şi folosirea reţelelor sociale pentru comunicare, toate acestea au schimbat lumea şi locul de muncă.
Angajaţii sunt astăzi mai importanţi ca niciodată! Abilităţile lor de comunicare, unii cu ceilalţi, cu clienţii, cu media sau cu publicurile generale, cresc în aceeaşi măsură cu dezvoltarea tehnologiei.
Organizaţiile inteligente înţeleg importanţa dezvoltării şi a menţinerii unui dialog cu angajaţii lor. Cu strategiile şi tacticile potrivite, aceste dialoguri pot genera un feed-back valoros şi pot contribui la întărirea sentimentului de apartenenţă în cadrul companiei/ organizaţiei dumneavoastră!
Pentru dezvoltarea procedurii de comunicare internă şi externă, ne putetţi contacta aici!