Bun. Am stabilit ce este un PR. Să aflăm şi cum trebuie să fie omul responsabil de imaginea companiei sau organizaţiei pe care o conduceţi.
Pentru a face faţă diverselor probleme de comunicare care apar în viaţa de zi cu zi a unei organizaţii/ companii, specialistul în relaţii publice trebuie să posede anumite calităţi, native sau dobândite:
– să fie sociabil, să nu fie timid, emotiv sau arogant.
– să aibă răbdare, să fie amabil şi să dea dovadă de simţul umorului.
– să aibă prezenţă de spirit, intuiţie, imaginaţie, rapiditate în gândire şi capacitatea de a reacţiona rapid.
– să fie obiectiv şi să aibă simţ organizatoric.
– să posede abilităţi de comunicare scrisă sau orală.
– să poată prezenta simplu şi clar mesajul companiei sau organizaţiei dumneavoastră.
– să aibă putere de muncă, să aibă capacitatea să fie disponibil la orice oră şi să se poată adapta unui program de muncă neregulat.
Dacă organizaţia/ compania dumneavoastră ar fi o orchestră, rolul P.R. ului ar fi să vadă cum trebuie imaginată partitura care să conducă brandul la succes.