Bun. Am stabilit ce este un PR. Să aflăm şi cum trebuie să fie omul responsabil de imaginea companiei sau organizaţiei pe care o conduceţi.

Pentru a face faţă diverselor probleme de comunicare care apar în viaţa de zi cu zi a unei organizaţii/ companii, specialistul în relaţii publice trebuie să posede anumite calităţi, native sau dobândite:

– să fie sociabil, să nu fie timid, emotiv sau arogant.

– să aibă răbdare, să fie amabil şi să dea dovadă de simţul umorului.

– să aibă prezenţă de spirit, intuiţie, imaginaţie, rapiditate în gândire şi capacitatea de a reacţiona rapid.

– să fie obiectiv şi să aibă simţ organizatoric.

– să posede abilităţi de comunicare scrisă sau orală.

– să poată prezenta simplu şi clar mesajul companiei sau organizaţiei dumneavoastră.

– să aibă putere de muncă, să aibă capacitatea să fie disponibil la orice oră şi să se poată adapta unui program de muncă neregulat.

Dacă organizaţia/ compania dumneavoastră ar fi o orchestră, rolul P.R. ului ar fi să vadă cum trebuie imaginată partitura care să conducă brandul la succes.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.