Cu siguranţă companiile sunt cele care trebuie să acorde atenţie maximă lucrurilor care se întâmplă în jurul lor, însă pentru organizaţiile neguvernamentale, pentru care finanţările sunt  chiar mai greu de găsit, provocarea este şi mai mare.

Înainte să apese pe ,,trăgaciul” cheltuielilor , ONG-urile trebuie să se asigure că investiţia merită banii. Angajarea unei agenţii de PR nu face excepţie de la regulă.

Aducerea unei agenții de PR  la bord poate necesita chiar mai multă atenţie, deoarece regulile de PR sunt adesea complexe și dificil de ,,tradus”, în ciuda experienţei evidente pe care agențiile o pot împrumuta organizațiilor non-profit.

Aşadar, acestea fiind spuse, iată câteva întrebări la care organizaţiile ar fi bine să răspundă înainte să angajeze o agenţie de PR:

Agenţia are experienţă de lucru cu organizaţiile neguvernamentale?

Agenţia are deja o categorie de clienţi din zona nonprofit?

Există în portofoliul agenţiei clienţi care ar putea beneficia ca urmare a unei asocieri cu un ONG?

Poate agenţia să transmită liderilor din companii ce valoare poate adăuga colaborarea cu organizaţia neguvernamentală afacerii sau strategiei lor de CSR?

Poate agenţia să direcţioneze ONG-ul astfel încât acesta să fie poziţionat ca şi lider al serviciilor pe care le oferă, în zonele în care nu este perceput încă ca fiind aşa?

Ce ai mai adăuga pe listă?

Mara Matei

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.